naukę języka prowadzę w oparciu o zabawę, gry edukacyjne, muzykę (piosenki, rymowanki), zadania plastyczne
dziecko poznaje wiele słówek i zwrotów angielskich, osłuchuje się, rozwija wymowę, z czasem rozumie polecenia, jest motywowane do własnych wypowiedzi
naukę słownictwa rozpoczynamy od zagadnień najbliższych światu dziecka (rodzina, zwierzęta, zabawki itp.)
podczas zajęć tworzę sytuacje edukacyjne oraz wykorzystuję je do interakcji z dziećmi w języku obcym, tak aby przywykły do używania języka angielskiego nie tylko w czasie zajęć, ale także w życiu codziennym
dzieci bawią się i uczą w warunkach bezpiecznych, przyjaznych i dostosowanych do ich potrzeb rozwojowych
atrakcyjnie wyposażona sala, kąciki zainteresowań, w których zgromadzone są zabawki i pomoce edukacyjne
razem z dziećmi obchodzimy święta, poznajemy zwyczaje w krajach anglojęzycznych
zajęcia prowadzę we współpracy z emerytowanym nauczycielem przedszkola (30 lat pracy z dziećmi)
Szkoła podstawowa.
wykorzystanie na zajęciach gier, zabaw edukacyjnych (głównie klasy 1-3)
stosowanie języka angielskiego w naturalnych sytuacjach komunikacyjnych
w celu jak najlepszego dostosowania materiału do potrzeb ucznia przeprowadzam diagnozę na początkowych zajęciach, powtarzam z nim tematy szkolne, doskonalę jego umiejętności poprzez pomoce własne, stopniowo rozszerzając zakres o dodatkowe treści
testy, wszystkie materiały sprawdzające wiedzę są opracowywane na bazie podręcznika ucznia, wiedza jest monitorowana na bieżąco
oferuję pomoc w odrabianiu zadań domowych, wyjaśnianie niezrozumiałych zagadnień
zapewniam wszystkie dodatkowe pomoce i materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas zajęć
rozwijanie wszystkich umiejętności językowych (mówienia, pisania, czytania, słuchania) poprzez dostosowanie materiałów do konkretnego ucznia, czy grupy słuchaczy
Młodzież.
lekcje prowadzę pod kierunkiem przygotowania do matury z języka angielskiego zarówno w wersji podstawowej jak i rozszerzonej
przeprowadzam wnikliwą diagnozę na początkowych zajęciach i opracowuję sposób pracy z daną osobą, czy grupą oraz w zależności od potrzeb powtarzam materiał realizowany w szkole podstawowej i gimnazjum w celu nadrobienia zaległości)
ustalam ramowy plan pracy na zajęciach pamiętając o konieczności skupienia się na punktach słabszych u danego ucznia
zapewniam wszystkie materiały dodatkowe (od autorskich po wiodące w branży wydawnictwa)
rozwijanie wszystkich umiejętności językowych (mówienia, pisania, czytania, słuchania)
Dorośli.
zajęcia kreuję w sposób odpowiedni dla potrzeb danej osoby oraz grupy (wyjazd za granicę, konieczność posługiwania się językiem obcym w pracy, czy życiu codziennym, planowanie stałego pobytu za granicą, etc.)
na początkowych zajęciach ustalam poziom zaawansowania uczestników oraz plan pracy, uwzględniając przy tym indywidualne preferencje
zapewniam wszystkie materiały dodatkowe (od autorskich po wiodące, branżowe wydawnictwa)
rozwijanie wszystkich umiejętności językowych (mówienia, pisania, czytania, słuchania)